Yeni Bir Dergi

Bugün günlerden Temmuz'un 7'si ve ben ilginç bir şekilde erken kalktım. Normalde erken kalkmayı seven bir insan değilim fakat mevsimden midir yoksa okulun bitmesinin verdiği rahatlıktan mıdır bilmiyorum, erken kalkmaya başladım. Bugün sabah 05:45 gibi ayaktaydım. Ne yazacağıma dair kafamda bir şey oluşturdum ve geçtim bilgisayarın başına. Evet, hazırsan sana dün keşfettiğim bir dergiyi ve yaptığım çizimi aktaracağım. Bu arada söylemeden edemeyeceğim, ilk yazdığım yazıyı 1,5 günde toplam 165 kişi okumuş ve bu beni gerçekten çok mutlu etti. Teşekkür ederim okuduğunuz için. Yazmaya ve çizmeye olan inancım ve sevgim biraz daha arttı desem yeridir :)

Evet, bildiğiniz gibi 2 gündür Şeker Bayramındayız ve yaz ayında bir başka olan bu bayramı çok seviyorum. Akrabalara gitmek, akrabaların size gelmesi, güzel ve samimi bir ortam oluşturuyor. Dün misafirlerimiz geldi ve saat akşam 6 gibi gittiler. Onlar gittikten sonra önceki günün yorgunluğundan ve önceki gece uykumu alamadığımdan biraz uyudum. Saat 8 gibi kalktım ve hazırlanıp ailem ile birlikte dışarı çıktık. Ardından yemek yedikten sonra Özdilek adlı AVM'ye gittik ve kafede oturduk. Ben yeni çıkan kitaplara ve dergilerin Temmuz sayısına bakmak için içeri girdim. Dergiler kısmına bakarken gözüme bir dergi çarptı(Bu arada siz siz olun dergi satan bir kitapçıya giderseniz arkadaki raflara da bakmadan geçmeyin, emin olun orada da güzel şeyler bulacaksınız). Dergi, Redhouse sözlüğünün çıkardığı bir dergi idi, aşağıda fotoğrafını görebilirsin:



Derginin fiyatı 7 TL. 3 ayda bir çıkan bir dergi ve içeriği gerçekten çok sağlam. İçeriğinde gözüme çarpan kısımları şöyle sıralayabilirim;

- İngilizce ''preposition'' kullanma testi
- Harfleri karışık olarak dizilmiş İngilizce sözcükleri tahmin etme bulmacası
- Karışık olarak verilen harflerden değişik İngilizce sözcükler oluşturma bulmacası (En çok hoşuma giden bölüm bu oldu)

Dergi, Quiz ve Puzzle Book demek daha doğru olur, İzngilizcesi orta seviyede olanlar ve İngilizcesini biraz daha geliştirmek için güzel bir kaynak. İçinde toplam 42 test ve bulmaca ve yaklaşık 400 kelime bulunuyor.

Quiz ve Puzzle Book okuyucusu için aşağıdaki iki eki de veriyor:



Bu ayki ekte ''diving'' kelimesi ve bu kelime alakalı bazı kelimeler var.



Yukarıdaki ek ise, çocuklar için verilmiş yapıştırmalar. Eğer küçük bir kardeşiniz ya da kuzeniniz varsa buna bayılacağından eminim :)

Quiz ve Puzzle Book'tan bazı fotoğraflar:







Alttaki fotoğraftaki çalışma, ödüllü bulmaca. Gayet basit bir bulmaca. Bulmacayı çözerek doğru cevabı, derginin verdiği adrese gönderen ilk 3 kişiden biri olursanız size Redhouse Resimlerle Türkçe-İngilizce sözlük gönderiyor.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tartışmayı Ne Kadar İyi ve Nasıl Biliyoruz?

Sıfırdan Bir Eğitim Sistemi Yaratmak veya Yaratmamak...

İnsanoğlunu Ayakta Tutan ''Tek'' Şey