İtalyanca Bir Şarkı Eşliğinde Çiziyorum 3/30

İtalyanca şarkıları dinlemeyi kim sevmez ki? Hele hele Andrea Bocelli dinliyorsanız sizi İtalyan sokaklarında küçük bir gezintiye çıkaracağından emin olabilirsiniz. Ben yaklaşık 8-9 ay önce tanıştım kendisiyle. O günden beri çalma listemde her şarkısı mevcut. Gerçek bir İtalyan şarkıcısı. En sevdiğim şarkısı nedir diye düşünüyorum ama bulamıyorum çünkü her şarkısı çok güzel ve çok özel. Ama derseniz, yok mudur en beğendiğin bir şarkısı diye, var tabi ki. Sarah Brightman ile birlikte söyledikleri çok hoş bir şarkısı mevcut. İsmi; Time to Say Goodbye. Linkini de veremeden edemeyeceğim: https://www.youtube.com/watch?v=4L_yCwFD6Jo Emin olun şarkıyı dinlerken içinizi sebepsiz bir huzur kaplayacak. Eğer beğenirseniz, Andrea Bocelli'nin diğer şarkılarına da göz atmanızı öneririm :)

Gelelim kendime hedef olarak koyduğum 30 günde 30 çizim etkinliğine. Dünkü natürmort çizimimden sonra tekrar bir natürmort yapmak istedim fakat bu sefer karakalem ile değil pastel boya ile yapıp boyadım. Öncelikle Faber Castell'in 5B resim kalemiyle çok hafif bir taslak çizdim, ardından çizdiğim şeklin üstünden objeyi ne renkle boyayacaksam o renkle renklendirdim. Ardından boyamaya geçtim, o sırada Andrea Bocelli'nin Melodramma ( https://www.youtube.com/watch?v=84tc_3-7qzg ) şarkısı açıktı ve sanki boyama yaparken şarkının ritmine göre boyadım. Bu beni çok mutlu etti. Boyama bittikten sonra, hepimizin bildiği bir yöntem olan, pastel boya ile boyalı olan resmimi cetvel yardımıyla kazıdım ve pürüzsüz ve sade bir görüntü ortaya çıktı. Aslında önce pamuk ile yapmayı düşündüm fakat pamuğun resmi çabucak dağıtmasından çekindim. Resim aşağıdaki şekilde oldu:




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tartışmayı Ne Kadar İyi ve Nasıl Biliyoruz?

Sıfırdan Bir Eğitim Sistemi Yaratmak veya Yaratmamak...

İnsanoğlunu Ayakta Tutan ''Tek'' Şey