Çizmeye Başlıyorum 1/30

''30 Günde 30 Çizim'' diye çıktım yola...

Merhaba sevgili okuyucu! Umarım iyisindir. İyi ol çünkü yaşadığımız şu evrende bizi ne kadar çok şeyin mutlu ettiğini görmeni sağlayacak bir hayat sürüyorsun. Bu benim ilk yazım ve umarım iyi bir başlangıç olmuştur. Neyse lafı fazla uzatmadan nedir bu ''30 Günde 30 Çizim'' fikri diye merak ediyorsundur. Hemen açıklayayım; uzun zamandır aklımda olan bir fikirdi aslında bu. Çizim yeteneğimin çok da iyi olmadığını göz önünde bulundurursak aslında böyle bir projeyi ya da çalışmayı yapmakta biraz çekindiğimi belirtmek istiyorum.

Her şey, Instagram'da gezinirken keşfettiğim bir hesap sayesinde oldu aslında diyebiliriz. Bu arada yaptığım ve yapacağım çizimleri de instagram hesabımdan da takip edebilirsin. Hesabım: https://www.instagram.com/hilalahenk/ Instagram'da gördüğüm hesabın ismi berilates. Belki duymuşsundur sevgili okuyucuyum. Eğer duymadıysan bugünden tezi yok bence bi takip et derim :) Beril Hanımın hesabını takip ettim, neden takip ettim diye sorarsan yaptığı çalışmalar, o pozitif enerjisi benim içimdeki isteği biraz daha körükledi. Ben de aldım elime 5B kalemimi ve kağıdımı, açtım YouTube'tan çizim videolarını bakayım dedim en basitinden ne çizebilirim. İlk çizdiğim çalışma şu şekilde oldu:



İlk çalışmaya göre güzeldi, açıkçası kendimden bu kadarını beklemiyordum. Bu güzel moralle yeni bir sayfa açtım ve çiçek çizmeye çalıştım. Çalıştım da olmadı arkadaş, yaprakların hiçbiri mi birbirinin aynısı olmaz? Ama daha yolun başındayım ve 30 günün sonunda güzel şeyler çıkaracağımı düşünüyorum. Umarım ilk yazımı beğenmişsindir, sağlıcakla kal ve beni takip etmeyi unutma! :))

Yorumlar

  1. Merhaba :) İlk çizim olmasına rağmen gerçekten güzel bir çizim olmuş. Sade görünümü olmasına rağmen gözü dolduruyor. İkinci çizimini bekliyorum. :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel yorumun için teşekkür ederim, diğer çizimler de olacak merakla bekleyin :')

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tartışmayı Ne Kadar İyi ve Nasıl Biliyoruz?

Sıfırdan Bir Eğitim Sistemi Yaratmak veya Yaratmamak...

İnsanoğlunu Ayakta Tutan ''Tek'' Şey