31 Temmuz 2016 Pazar

Yaşanacak Ne Çok Şey Var Şu Hayatta!

En son ne zaman kendime vakit ayırıp sevdiğim bir diziyi bilgisayar başına oturup saatlerce izledim? Bahsi geçen dizinin ismi; '' Grey's Anatomy''. Normalde TV'nin başına geçip dizi bile izlemeyen beni ekrana kitleyen bir dizi oldu kendisi. Adından belki anlaşılabilir. Dizi, bizim Doktorlar dizisinin aynı formatında olan bir dizi. Kısa bir araştırma yaptıktan sonra öğrendim ki, bizim Doktorlar dizisi bu dizinin uyarlaması imiş. Fakat Doktorlar'ı da izleyip bitirmiş biri olarak söyleyebilirim ki Grey's Anatomy çok çok daha iyi. Oyuncuların performansları, yaşanan olaylar karşısındaki verilen duygular, yüz ifadeleri beni çok etkiledi. Sanki bir an için kendimi ''intern'' öğrencilerinin yerime koymamı sağladı dizi :)

Şunu söyleyebilirim ki, eğer yeni bir diziye başlama gibi bir isteğiniz varsa bu diziyi izlemenizi tavsiye ediyorum. Bir gecede yaklaşık 6 bölüm izledikten sonra ancak kendimi durdurabildim :) 

Bu sorunun, yani en son ne zaman bir dizi izledim ki sorusunun cevabını düşünürken buraya yazmayalı uzun zaman olmuş. Onu fark ettim sevgili okuyucum.

Uzun bir aradan sonra tekrar sizinleyim. Yani umarım.

En son paylaştığım yazımı 13 Temmuz'da yazmışım. Yaklaşık 3 hafta geçmiş üstünden. 

Peki ben bu 3 hafta süre zarfında,en sevdiğim kelime olan ''süre zarfında'', neler yaptım, nerelere gittim? Bu ve bunun gibi sorularla birlikte şu kısa 3 haftalık maceramı anlatmak istiyorum.

Başlamadan belirtmem gereken bir durum olduğunun ihityacında olduğumu hissediyorum. Aramıza yeni katılan okuyucularım, yaptığım resimlere ve yazılarıma aşağıdan ulaşabilirler fakat bir heyecanla başladığım ve şu an yetiştirmem gereken bir sorumluluk olduğu için ''30 Günde 30 Çizim'' projeme ara vermek zorunda olduğumu belirtmek istiyorum. 

Yaptığım resimlerime ve çizimlerime ve tabi ki yazılarıma ayın 15'inden sonra ulaşabileceksiniz. Şimdilik sadece burayı bir günlük, bilemediniz yeni şeyleri keşfettiğim bir saha olarak kullanacağım.

Gelelim bu 3 haftalık süreçte neler yaptığıma.

13 Temmuz'dan bu yana yaşadıklarımı şöyle bir özet geçersem sevgili okuyucum; 13 Temmuz çok sevgili babamın yaş günüydü. Güzelce kutladık, annem eski fotoğrafları tozlu kutulardan çıkarıp anılarımızı yad ettik. 

Ardından 15 Temmuz 2016 gecesi saat 22:30 sularında TSK'nın ülke yönetimine el koyduğunu TV'den canlı canlı izledik. Yüzlerce masum insanımızın bir grup haince katledilmesine çok acıdır ki şahit olduk. 20 yaşındayım ve o güne kadar beni bu kadar korkutan, bu kadar endişeye düşüren bir olay daha ne yaşamışımdır ne de duymuşumdur.

Aslında bu konu ile yazılacak çok şey olduğunun farkındayım. Belki siz bu satırları okurken '' Amma da kısa yazdın ha bu konuda'' , ''Ne kadar önemli bir olayı neden bu kadar az anlattın?'' diyebilirsiniz ama öldürülen insanları, bombalanan yerleri ve yaşanan vahşeti gördükçe dilim daha fazla bir şey söylemek istemiyor.

15 Temmuz'u, o kara günü atlattıktan sonra, 18 Temmuz'da çıkacağım tatil için hazırlıklara başladım. Bavullarımı hazırlarken çoktandır tatile çıkmadığımı, yahu bir bavul nasıl hazırlanır, önce neleri koymalıyım gibi soruları sormaktan alamadım kendimi.

Neyse 18 Temmuz geldi çattı. Tatil yolculuklarını her zaman çok sevmişimdir. Hele ki kulağınızda müzik, camdan o sonsuz bucaksız sarı, yeşil tarlaları gördükçe sanki insanın içini bir huzur kaplar. 

Gündelik hayatta olduğu gibi tatile giderken de kitap aldım yanıma. Okuduğum ve şu anda da okumakta olduğum kitap, Metin Özata'dan Atatürk, Bilim ve Üniversite.




Kitapta şu an 120. sayfadayım. Kitabımı tamamen okuyup bitirince yorumlarımı mutlaka sizlerle paylaşacağım :)

Gelelim tatil denilen dünyanın en güzel ve en huzur veren etkinliğine.

Etkinlik denir mi bilemem ama insanoğlunun kafasını dinlemek için yarattığı küçük bir kaçamaktır kanımca.

Ben 2016 senesinin yaz tatilini Erdek, Ocaklar'da 1 hafta ile geçirdim. Bundan çok hoşnut duydum çünkü deniz havası, deniz, kum, güneş, balıklar, güneşlenmek kesinlikle bana göre bir şey. Burçlara pek inanmam ama denizi, hatta kısaca suyu sevmemin sebebi sanırım Balık burcu olmam.

Neyse, bu güzel tatilimi çektiğim güzel fotoğraflar ile ölümsüzleştirdim. 




























2 yorum:

  1. Manzaralar sahane:) Yerinde olmak isterdim. Umarım güzel bir tatil olmuştur.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler :) Evet gayet güzel bir tatil oldu benim için.

    YanıtlaSil